South East Swap Meet, Moss - 26. februar 2011
Om noen vil ha laget bilde av kjøretøyet sitt...kontakt meg.. rally.ruth@c2i.net
Hvem tok det bilde her????
John Inge Langeid var det ja...:-)) begynner å bli gammal her....hehe
Vi har ennå mange bøtter igjen.. ønsker du kjøpe noen så gi meg bare beskjed..:-)
Du fikk med bilde av meg Laila....hehe
Gubben så blid uttu.....:-)))))
Takk for en flott dag, herlig å møte mange av dere igjen... våren er nær..:-)))