Tyrigrava, 11. oktober 2011














bilens eier.. mangler både en amerikansk bil samt en gubbe..:-))
hun kan observeres ...og prates med.....på tyrigrava neste tirsdag.....hehe..
Så er du en "voksen" mann.. ta deg en tur..., og få lurt denne dama til å kjøpe egen bil...:-))














